Zgłoś szkodę z AIG
Znajdź odpowiedni formularz, wypełnij i prześlij do nas
Wypełniony i podpisany formularz można przesłać do nas pocztą elektroniczną na adres szkody@colonnade.pl bądź pocztą tradycyjną do biura Colonnade:
Colonnade Insurance S.A.
Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Po otrzymaniu zgłoszenia roszczenia, rozpoczynamy proces jego weryfikacji. W przypadku kompletnego wniosku, wydajemy decyzję niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia roszczenia.
Jeżeli wydanie decyzji w ww. terminie nie będzie możliwe, niezwłocznie poinformujemy osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takim przypadku, wydajemy decyzję w terminie do 14 dni od momentu otrzymania ostatniego brakującego dokumentu/informacji.
Wymagane dokumenty i przydatne kontakty
Znajdź odpowiednie ubezpieczenie, przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.
Klient indywidualny
Do niniejszego wniosku prosimy o załączenie:
- kopii wyniku badania diagnostycznego
- kopii wyniku badania histopatologicznego
- kopii historii choroby związanej z zachorowaniem na raka
- kopii certyfikatu/polisy ubezpieczenia
- karty informacyjnej leczenia szpitalnego (dotyczy operacji narządów związanej z usunięciem raka)
Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji załączonej dokumentacji m.in. poprzez żądanie dostarczenia oryginałów dokumentacji medycznej.
Brakujące dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres szkody@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00
Informacje dotyczące procedury zgłoszenia roszczenia można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 276 26 01, pon.-pt. 9.00-17.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia można uzyskać pod numerem telefonu +48 22 276 26 01, pon.-pt. 9.00-17.00.
Prosimy o załączenie do niniejszego formularza następujących dokumentów:
- kopii pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
- zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
- kopii certyfikatu/polisy ubezpieczenia
- raport policji (jeśli dotyczy)
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej prosimy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- akt zgonu
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- raport policji
- dyspozycję mianowania beneficjentów (jeśli wcześniej nie została odesłana)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta/beneficjentów
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
Brakujące dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres szkody@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia można uzyskać pod numerem telefonu +48 22 276 26 01, pon.-pt. 9.00-17.00.
Zgłoszenie roszczenia - NNW podczas podróży
Prosimy o załączenie do niniejszego formularza następujących dokumentów:
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, w tym zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
- raport policji (jeśli dotyczy)
- kopia polisy/certyfikatu ubezpieczenia
- potwierdzenie dokonania płatności za przedmiotową podróż ww. Kartą Kredytową (dla Posiadaczy Kart)
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoszenie roszczenia - zwrot kosztów leczenia
Prosimy o załączenie do niniejszego formularza następujących dokumentów:
- oryginałów rachunków za poniesione koszty koszty leczenia
- zaświadczenie lekarskie zawierajace diagnozę medyczną
- raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone)
Zgłoszenie roszczenia - rezygnacja z podróży
Do wypełnionego formularza należy dołączyć:
- biletu na ubezpieczoną podróż
- potwierdzenie zgłoszenia rezygnacji z podróży do organizatora wyjazdu/przewoźnika
- informację o wysokości przyznanego przez organizatora/ przewoźnika zwrotu z tytułu rezygnacji
- dokumentację potwierdzającą powód rezygnacji z wyjazdu (dokumentacja medyczna, raport z policji)
Zgłoszenie roszczenia - opóźnienie lotu, utrata bagażu
Do wypełnionego formularza należy dołączyć:
- oryginałów rachunków za poniesione koszty/utracone przedmioty
- protokół zgłoszenia od przewoźnika
- raport z policji (jeśli dotyczy)
Brakujące dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres travelowe@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Jeśli Twoje roszczenie dotyczy:
- zwrotu kosztów leczenia
- opóźnienia lotu/bagażu
- odwołania lotu
- utraty mienia
skontaktuj się z Centrum Assistance, dzwoniąc pod numer +48 22 211 98 72. Infolinia czynna całą dobę.
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres travelowe@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00
Informacje dotyczące procedury zgłoszenia roszczenia można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 276 26 01, pon.-pt. 9.00-17.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia można uzyskać pod numerem telefonu +48 22 276 26 02, pon.-pt. 9.00-17.00.
Zgłoszenie roszczenia - Bezpieczne wnętrze
Przed wypełnieniem formularza, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 545 85 50, dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–18.00.
Prosimy o załączenie do niniejszego formularza dokumentów wskazanych przez pracownika BOK.
Zgłoszenie roszczenia - Bezpieczne wnętrze szkody OC os. trzecich
Prosimy o załączenie do niniejszego formularza następujących dokumentów:
- oświadczenia sprawcy potwierdzającego zdarzenie
- kopii całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- dokumentów uzasadniających wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Zgłoszenie roszczenia - MultiGwarancja
Przed wypełnieniem formularza, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Colonnade pod numerem telefonu 22 528 51 39, dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.30.
Do wypełnionego formularza zgłoszenia awarii sprzętu RTV/AGD z tytułu ubezpieczenia MultiGwarancja należy dołączyć:
- kopię/skan certyfikatu/polisy ubezpieczenia
- kopię rachunku/faktury zakupu sprzętu
cas@colonnade.pl CO TO ZA ADRES?
W celu uzyskania informacji dotyczących procesu likwidacji szkody prosimy o kontakt pod numerem 22 528 51 39 dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.
Aby dokonać zgłoszenia roszczenia prosimy o przesłanie wypełnionego formularza wraz z wymaganymi dokumentami faxem na numer 22 528 52 54, e-mailem na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą na adres Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce, ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia następstw zachorowań na raka - Wiktoria
Prosimy o załączenie do niniejszego formularza następujących dokumentów:
- kopii wyniku badania diagnostycznego
- kopii wyniku badania histopatologicznego
- kopii historii choroby związanej z zachorowaniem na raka
Brakujące dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres szkody@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00
Informacje dotyczące procedury zgłoszenia roszczenia można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 276 26 01, pon.-pt. 9.00-17.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia można uzyskać pod numerem telefonu +48 22 276 26 01, pon.-pt. 9.00-17.00.
Firma
Dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres szkody@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00–17.00, pt. 9.00–16.00
W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00–17.00 oraz pt. 9.00–16.00.
W celu zgłoszenia szkody dotyczącej produktu TAX PROTECT prosimy o skorzystanie z formularza na stronie https://vero24.pl/ lub kontakt telefoniczny pod numerem +48 112 05 92.
Zgłoszenie roszczenia NNW z tytułu grupowego ubezpieczenia pracowników
- wypełniony formularz zgłoszenia roszczenia
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związana z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
- kopia raportów policyjnych oraz wyników badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Brakujące dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres szkody@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00–17.00 oraz pt. 9.00–16.00
Dla szkół
Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia placówek oświatowych
- wypełniony formularz zgłoszenia roszczenia
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (w przypadku gdy roszczenie dotyczy pobytu w szpitalu prosimy o załączenie również kopii karty informacyjnej leczenia szpitalnego)
- raporty policyjne oraz wyniki badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
- w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
- w przypadku rozbieżności nazwisk zgłaszającego i osoby ubezpieczonej prosimy o przesłanie dokumentacji potwierdzającej, iż zgłaszający wniosek jest prawnym opiekunem osoby ubezpieczonej
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Brakujące dokumenty można dostarczyć drogą mailową na adres szkody@colonnade.pl lub pocztą tradycyjną na adres:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody można uzyskać w Dziale Likwidacji Szkód:
- drogą mailową wysyłając zapytanie na adres szkody@colonnade.pl
- telefonicznie, pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00–17.00, pt. 9.00–16.00
Informacje dotyczące procedury zgłoszenia roszczenia można uzyskać pod numerem telefonu: +48 22 528 51 00.