Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania

Pytania klientów indywidualnych

Aby do zakupionego ubezpieczenia otrzymać rachunek na firmę lub działalność gospodarczą prosimy o przesłanie prośby mailem na adres bok@colonnade.pl. W treści maila prosimy jednocześnie podać nr polisy, której rachunek ma dotyczyć oraz nazwę i NIP firmy lub działalności gospodarczej na którą rachunek ma być wystawiony. 

Jednocześnie informujemy, że dokument polisy ubezpieczeniowej stanowi dowód księgowy, na podstawie którego możliwe jest dokonanie zapisu w prowadzonej dla celów ewidencji podatkowej księdze przychodów i rozchodów. 

W pierwszej kolejności należy zadzwonić do Centrum Assistance: +48 22 483 39 70 i przekazać informacje o zdarzeniu.

Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Można również do nas zadzwonić pod numer 22 276 26 00. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy. Nie ma potrzeby spotykania się z agentem ubezpieczeniowym, ani dostarczania wyników badań lekarskich.

Jeśli zmieniła się data rozpoczęcia i/lub zakończenia podróży lub chcecie Państwo dokonać innej zmiany/korekty na swojej umowie, prosimy o zgłoszenie tego faktu poprzez formularz kontaktowy lub zgłoszenie prośby o zmianę do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl

Jeśli ubezpieczenie zostało kupione równocześnie z biletem lotniczym prosimy o zgłoszenie prośby o zmianę bezpośrednio do partnera, u którego został zakupiony bilet wraz z ubezpieczeniem.

Wszelkie inne zmiany w umowie ubezpieczenia prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy lub do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl.

Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Można również do nas zadzwonić pod numer 22 276 26 00. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy. Nie ma potrzeby spotykania się z agentem ubezpieczeniowym ani dostarczania wyników badań lekarskich.

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 276 26 00.

Po otrzymaniu zgłoszenia rozpoczynamy proces jego weryfikacji. W przypadku kompletnego wniosku, wydajemy decyzję niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia roszczenia.

Jeżeli wydanie decyzji w ww. terminie nie będzie możliwe, niezwłocznie poinformujemy osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takim przypadku, decyzję wydajemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania ostatniego brakującego dokumentu/informacji.

Wszelkie zapytania odnośnie ofert na ubezpieczenia dla uczniów i pracowników placówek oświatowych należy kierować na adres PolandAH@colonnade.pl.

Odszkodowanie wypłacamy, jeśli rezygnacja z wyjazdu nastąpi z powodu:

  • zachorowania ubezpieczonego na covid-19 i związanym z tym pobytem w szpitalu,
  • śmiercią członka rodziny ubezpieczonego lub członka rodziny współuczestnika podróży, w tym śmierć spowodowana zachorowaniem na covid-19,
  • objęciem ubezpieczonego i/lub współuczestnika podróży przez lokalne służby sanitarne obowiązkową kwarantanną lub izolacją, w zależności od wybranego wariantu,
  • odmową wpuszczenia na pokład samolotu ubezpieczonego i/lub współuczestnika podróży z powodu objawów infekcji wskazujących na zakażenie covid-19, w zależności od wybranego wariantu.

Konsument ma prawo do skorzystania z trybu pozasądowego rozwiązywania sporów, zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. 

Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).  

Ponadto w przypadku umowy ubezpieczenia zawieranej przez Internet, konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów i złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Pytania klientów korporacyjnych

Na pytania związane z ofertą korporacyjną odpowiedzą nasi dyrektorzy sprzedaży działający w większych miastach Polski:

Iwona Białogłowska – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska południowa

Ewelina Franczuk – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska zachodnia

Arkadiusz Obiegły – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska północna

Paweł Polniak – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Dolny Śląsk

Marek Gurbała – Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych, Polska centralna

Jan Drożdż – Regionalny Koordynator Sprzedaży, Polska centralna

oraz

Katarzyna Michalczyk – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych

Jacek Sidorowicz – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych

Wojtek Jackowski – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych.

Polski oddział Colonnade ma swoją siedzibę w Warszawie. Na terenie Polski działają nasi przedstawiciele – dyrektorzy sprzedaży, którzy odpowiadają za kontakt z klientami i partnerami.

Spółka Colonnade Insurance S.A. od 2017 roku posiada rating siły finansowej nadany przez agencję AM Best na poziomie A- (Excellent) z perspektywą stabilną.

Nasza oferta dla firm obejmuje ubezpieczenia tradycyjne: majątkowe, OC, odpowiedzialności zawodowej, władz spółki i osobowe oraz niszowe: ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych, czy na wypadek szkód w środowisku.

Spółka Colonnade Insurance S.A. zarejestrowana jest w Luksemburgu i prowadzi działalność za pośrednictwem oddziałów w 6 krajach: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech oraz, za pośrednictwem spółki zależnej, na Ukrainie.