
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Pytania klientów indywidualnych
Aby do zakupionego ubezpieczenia otrzymać rachunek na firmę lub działalność gospodarczą prosimy o przesłanie prośby na adres bok@colonnade.pl. W treści maila prosimy jednocześnie podać nr polisy, której rachunek ma dotyczyć oraz nazwę i NIP firmy lub działalności gospodarczej, na którą rachunek ma być wystawiony.
Jednocześnie informujemy, że dokument polisy ubezpieczeniowej stanowi dowód księgowy, na podstawie którego możliwe jest dokonanie zapisu w prowadzonej dla celów ewidencji podatkowej księdze przychodów i rozchodów.
W pierwszej kolejności należy zadzwonić do Centrum Assistance: +48 22 483 39 70 i przekazać informacje o zdarzeniu i rodzaju oczekiwanej pomocy.
W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia w pierwszej kolejności należy skontaktować się z lokalnymi służbami ratunkowymi – w krajach Unii Europejskiej można dzwonić na numer alarmowy 112. W innych krajach konieczne jest ustalenie lokalnego numeru służb ratunkowych.
Ważne jest, by zachować całą dokumentację medyczną, rachunki, recepty i inne dowody poniesionych kosztów, ponieważ będę niezbędne przy ubieganiu się o zwrot kosztów leczenia.
Aby wykupić ochronę dla rodziny wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.colonnade.pl/kontakt. Oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Można również do nas zadzwonić pod numer 22 276 26 00. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy. Nie ma potrzeby spotykania się z agentem ubezpieczeniowym ani dostarczania wyników badań lekarskich.
W celu wprowadzenia zmian w polisie (np. wariant, plan ubezpieczenia, metoda płatności) klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
- bok@colonnade.pl
- tel. 22 276 26 00
Klientów korporacyjnych prosimy o kontakt mailowy info@colonnade.pl
Na podstawie zebranych informacji nasi pracownicy wprowadzą wymagane zmiany i prześlą zaktualizowany dokument.
Na naszej stronie internetowej można kupić on-line ubezpieczenie podróżne, następstw nieszczęśliwych wypadków i szkolne. Te, a także inne produkty Colonnade, można kupić wypełniając formularz kontaktowy lub dzwoniąc do nas pod numer 22 276 26 00. Po zostawieniu danych do kontaktu oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy.
Aby sprawdzić status płatności składki należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 276 26 00.
Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie rozpoczynamy jego weryfikację. Jeśli wniosek jest kompletny, decyzja zostanie wydana jak najszybciej – nie później niż w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. W przypadku, gdy rozpatrzenie wniosku w tym terminie nie będzie możliwe, poinformujemy o konieczności jego uzupełnienia lub dostarczenia dodatkowych wyjaśnień. W takiej sytuacji decyzję podejmiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania wszystkich brakujących dokumentów lub informacji.
W sprawie ubezpieczeń dla szkół należy skontaktować się z nami mailem: polandah@colonnade.pl
Jeśli klient nie jest zadowolony z wyniku postępowania reklamacyjnego, może skorzystać z pomocy Rzecznika Finansowego, który może podjąć interwencję lub przeprowadzić postępowanie polubowne. Instytucją uprawnioną do pozasądowego rozwiązywania sporów jest także Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego.
Pytania klientów korporacyjnych
Na pytania związane z ofertą korporacyjną odpowiedzą nasi dyrektorzy sprzedaży działający w większych miastach Polski:
Iwona Białogłowska – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska południowa
Ewelina Franczuk – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska zachodnia
Arkadiusz Obiegły – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska północna
Paweł Polniak – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Dolny Śląsk
Marek Gurbała – Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych, Polska centralna
Dorota Kosiorek – Regionalny Menedżer Sprzedaży, Polska centralna
oraz
Katarzyna Michalczyk – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Jacek Sidorowicz – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Wojtek Jackowski – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych.
W zakresie umów agencyjnych zapraszamy do kontaktu z:
Rafał Turski – Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży
Polski oddział Colonnade ma swoją siedzibę w Warszawie. Na terenie Polski działają nasi przedstawiciele – dyrektorzy sprzedaży, którzy odpowiadają za kontakt z klientami i partnerami.
Spółka Colonnade Insurance S.A. od 2017 roku posiada rating siły finansowej nadany przez agencję AM Best na poziomie A- (Excellent) z perspektywą stabilną.
Nasza oferta dla firm obejmuje ubezpieczenia tradycyjne: majątkowe, OC, odpowiedzialności zawodowej, władz spółki (D&O i podatkowe) i osobowe oraz ubezpieczenia niszowe: ryzyk cybernetycznych, czy na wypadek szkód w środowisku.
Spółka Colonnade Insurance S.A. zarejestrowana jest w Luksemburgu i prowadzi działalność za pośrednictwem oddziałów w 6 krajach: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech oraz, za pośrednictwem spółki zależnej, na Ukrainie.