Zgłaszanie szkód przez Internet

Jakie korzyści daje zgłaszanie szkód przez internetowy portal Colonnade?
  • Dostępność – portal jest dostępny z dowolnego miejsca na świecie z połączeniem internetowym, o każdej porze.
  • Wygoda – aby dokonać zgłoszenia, nie trzeba wychodzić z domu. Mając dostęp do swoich dokumentów, wystarczy zadbać o wygodne miejsce przy komputerze.
  • Prostota – portal jest prosty w obsłudze, należy wpisać posiadane informacje w konkretne pola i załączyć dokumentację.
Przygotuj dokumenty wymienione w MENU PO LEWEJ STRONIE i zarejestruj swoje zgłoszenie on-line! 

Kliknij w przycisk!

Jeśli nie chcesz zgłosić szkody online przejdź do strony z formularzami.

Podczas podróży przydarzył się wypadek i potrzebujesz pilnej pomocy medycznej?

Skontaktuj się z naszym Centrum Assistance czynnym 24/7

Możesz to zrobić na dwa sposoby - on-line przy pomocy specjalnej aplikacji, w której można nawiązać połączenie przez Internet lub tradycyjnie, przez telefon.

Kliknij lub zeskanuj

+48 22 483 39 70

Centrum Assistance czynne 24/7

W aplikacji możesz zgłosić potrzebę umówienia wizyty medycznej bez rozmowy z Centrum Assistance lub połączyć się z Centrum Assistance dzwoniąc przez Internet.

Podczas korzystania z aplikacji upewnij się, że masz włączone wifi – w przeciwnym razie zostaniesz obciążony kosztem transmisji danych zgodnie z cennikiem kraju, z którego zadzwonisz.


Nie potrzebujesz pilnej pomocy, ale chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia turystycznego?
To równie proste!

  1. Rozwiń listę poniżej i wybierz odpowiedni wariant swojego ubezpieczenia
  2. Przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź, jakie dokumenty będą potrzebne 
  3. Kliknij w kafelek pod właściwą sekcją, aby przejść do formularza zgłoszenia online

Zgłoszenie roszczenia rezygnacji z podróży

  • szczegółowa dokumentacja potwierdzająca powód rezygnacji z wyjazdu (w zależności  od powodu rezygnacji – dokumentacja medyczna zawierająca początek objawów, diagnozę i przeciwskazanie do podróży, raport z policji, zaświadczenie od pracodawcy
  • umowa rezerwacji imprezy turystycznej, wycieczki, bilet lotniczy itd.
  • potwierdzenie zgłoszenia rezygnacji z podróży do organizatora wyjazdu/przewoźnika/tour operatora
  • dokument potwierdzający wysokość kosztów rezygnacji z podróży wystawiony przez tour operatora/przewoźnika
Zgłoś szkodę podróżną


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.


Zgłoszenie roszczenia zwrotu kosztów leczenia

  • oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
  • zaświadczenie lekarskie zawierające diagnozę medyczną
  • raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone)
Zgłoś szkodę podróżną


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.


Zgłoszenie roszczenia dotyczące opóźnienia lotu/bagażu, utraty bagażu

  • rachunki za poniesione koszty/utracone przedmioty
  • protokół zgłoszenia do przewoźnika wraz z decyzją w sprawie przyznania / odmowy przyznania odszkodowania
  • raporty z policji (jeżeli zostały sporządzone)
Zgłoś szkodę podróżną


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.


Zgłoszenie roszczenia z tytułu następstw nieszczęśliwego wypadku podczas wyjazdu zagranicznego

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, w tym zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
  • raport policji (jeśli dotyczy)
  • kopia polisy/certyfikatu ubezpieczenia
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
  • dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
  • raport prokuratury (jeśli został sporządzony)
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
  • oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
  • potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
  • oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: travelowe@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

travelowe@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00.

Z nami masz pełne wsparcie – zarówno w sytuacjach nagłych, jak i przy formalnościach.

Bez stresu, bez komplikacji – dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz.

Wymagane dokumenty i przydatne kontakty

Znajdź odpowiednie ubezpieczenie, przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.


Zgłoszenie roszczenia z tytułu następstw nieszczęśliwego wypadku (NNW)

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
  • zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
  • raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoś szkodę



Zgłoszenie roszczenia z tytułu śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku (NNW)

  • dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
  • akt zgonu
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
  • protokół z prokuratury zawierający opis okoliczności zdarzenia oraz wynik badania zawartości alkoholu we krwi
  • akt poświadczenia dziedziczenia lub orzeczenie sądu potwierdzające dziedziczenie po zmarłym
  • potwierdzona notarialnie kopia dowodu osobistego Beneficjenta/Beneficjentów
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli Beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
Zgłoś szkodę



Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia złamania kości/oparzenia/odmrożenia

    • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, zawierająca diagnozę oraz wskazująca stopień oparzenia/odmrożenia i jego powierzchnię
    • raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoś szkodę



Zgłoszenie roszczenia z tytułu pobytu w szpitalu i rekonwalescencji

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem/zachorowaniem zawierająca kartę informacyjną leczenia szpitalnego
  • kopia dokumentacji potwierdzającej okres rekonwalescencji (jeżeli ma zastosowanie)
  • raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoś szkodę



Zgłoszenie roszczenia z tytułu niezdolności do pracy w wyniku wypadku lub choroby

  • kopia dokumentacji medycznej dotyczącej procesu leczenia w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub chorobą skutkującymi niezdolnością do pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających niezdolność do pracy, zawierających datę i przyczynę rozpoczęcia niezdolności do pracy, określających czas jej trwania
  • raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoś szkodę



Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.



Zgłoszenie roszczenia z tytułu utraty pracy

  • kopia umowy o pracę, która została rozwiązana, w tym wszelkie podpisane zmiany do umowy o pracę wraz ze świadectwem pracy
  • kopia wypowiedzenia umowy o pracę lub innego dokumentu potwierdzającego zakończenie stosunku pracy
  • aktualne zaświadczenie z odpowiedniego urzędu pracy, stwierdzające, że jesteś zarejestrowany jako osoba bezrobotna
  • dokument potwierdzający, że byłeś zatrudniony przez co najmniej 12 miesięcy przed ustaniem zatrudnienia.
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie roszczenia z tytułu utraty rzeczy osobistych

w przypadku utraty kluczy do mieszkania/domu bądź samochodu:
  • rachunek przedstawiający koszt usług ślusarza oraz wymienionych zamków i kluczy
  • kopia protokołu policyjnego
  • kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu (w przypadku utraty kluczyków do pojazdu)
  • dokument z serwisu potwierdzający mechaniczne lub elektroniczne uszkodzenie kluczy
w przypadku utraty portfela lub torebki:
  • kopia protokołu policyjnego potwierdzającego utratę portfela lub torebki w wyniku rozboju (rabunku) bądź włamania wraz z inną zawartością
  • dokument zakupu nowego portfela bądź torebki oraz dokumenty potwierdzające poniesione koszty wymiany dokumentów osobistych, kart płatniczych, kluczy i zamków do miejsca zamieszkania (paragon fiskalny, faktura VAT, dowody wpłaty)
w przypadku zgłoszenia roszczenia z tytułu uszkodzenia, zniszczenia bądź utraty dokumentów osobistych:
  • kopia protokołu policyjnego, potwierdzającego że dokument osobisty został utracony w wyniku włamania lub rabunku
  • dokumenty potwierdzające poniesione koszty wymiany dokumentów osobistych (paragon fiskalny, faktura VAT, dowody wpłaty)
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.

Zgłoszenie roszczenia z tytułu utraty mienia w okresie hospitalizacji 

  • dokument ze szpitala potwierdzający długość pobytu w szpitalu
  • dowód, że miejsce, w którym znajduje się ubezpieczone mienie, to miejsce zamieszkania ubezpieczonego
  • dokumentację fotograficzną przedstawiającą uszkodzone mienie ruchome
  • faktury i rachunki za naprawę lub wymianę uszkodzonego mienia
  • urzędowy dokument (np. decyzję lub protokół policyjny), jeśli został sporządzony, informujący o okolicznościach zdarzenia
  • dowód własności uszkodzonego lub utraconego mienia (faktury, karty gwarancyjne, instrukcje, umowy kupna)
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.

Ubezpieczenie następstw zachorowania na raka

  • kopia wyniku badania diagnostycznego
  • kopia wyniku badania histopatologicznego
  • kopia historii choroby związanej z zachorowaniem na raka
  • karta informacyjna leczenia szpitalnego (dotyczy operacji)

Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji załączonej dokumentacji m.in. poprzez żądanie dostarczenia oryginałów dokumentacji medycznej.


Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie szkody z tytułu ubezpieczenia wyposażenia domu lub mieszkania

  • kopia dokumentu potwierdzającego prawo do użytkowania ubezpieczonej nieruchomości
  • szczegółowa lista rzeczy uszkodzonych/utraconych z podaniem parametrów, daty zakupu, ceny zakupu
  • kopia dokumentów potwierdzających własność uszkodzonego/utraconego wyposażenia (np. faktury za zakup, umowy, zdjęcia)
  • potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia stosownym instytucjom (w zależności od rodzaju zdarzenia np. kradzież - policja; zalanie/pożar - administracja/straż pożarna)
  • ekspertyzy dotyczące uszkodzenia sprzętu elektronicznego (dotyczy roszczenia z tytułu przepięcia po wyładowaniach atmosferycznych)
  • wszelka inna dokumentacja niezbędna do udokumentowania uszkodzenia/straty oraz jej wartości
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie szkody OC z tytułu ubezpieczenia wyposażenia domu lub mieszkania

  • oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
  • kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
  • dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np.rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.

Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia kosztów naprawy urządzeń elektrycznych MultiGwarancja

  • kopia dowodu zakupu sprzętu
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody:

cas@colonnade.pl lub +48 22 528 51 39, pon.-pt. 9.00 - 17.00.


Podczas podróży przydarzył się wypadek i potrzebujesz pilnej pomocy medycznej?

zadzwoń na numer Assistance + 48 22 203 75 04


Wymagane dokumenty i przydatne kontakty

Znajdź odpowiednie ubezpieczenie, przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.

Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia dla cudzoziemców NNW

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, w tym zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
  • raport policji (jeśli dotyczy)
  • kopia polisy/certyfikatu ubezpieczenia
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
  • dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
  • raport prokuratury (jeśli został sporządzony)
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
  • oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
  • potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
  • oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia dla cudzoziemców zwrot kosztów leczenia

  • oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
  • zaświadczenie lekarskie zawierające diagnozę medyczną
  • raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone).
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


For English - click here.

Wymagane dokumenty i przydatne kontakty

Znajdź odpowiednie ubezpieczenie, przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.

Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia okularów Glasses Protect

  • w przypadku dokonania wymiany szkieł korekcyjnych po zakupie ubezpieczonych okularów prosimy o załączenie do formularza: dokumentów medycznych potwierdzających zalecenie wymiany soczewek, rachunku potwierdzającego ich wymianę oraz dokumentacji informującej o parametrach nowych soczewek
  • w przypadku szkód związanych z kradzieżą, rozbojem lub zaborem mienia prosimy o załączenie do formularza potwierdzenia zgłoszenia sprawy z policji wraz ze wszelką dokumentacją z tym związaną
  • jeżeli posiadają Państwo opakowanie po swoich zamontowanych w okularach soczewkach i kopię zlecenia/recepty, na podstawie której zrobiono okulary, prosimy o ich dołączenie do przesyłki – dotyczy sytuacji, w której Ubezpieczyciel podejmie decyzję o konieczności przesłania okularów do Centrum napraw
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty można dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat jak zgłosić szkodę

+48 22 276 26 08

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00 , pon.-pt. 9.00 - 17.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 02 , pon.-pt. 9.00 - 17.00.

_____________________________


Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia okularów

  • w przypadku dokonania wymiany szkieł korekcyjnych po zakupie ubezpieczonych okularów prosimy o załączenie do formularza: dokumentów medycznych potwierdzających zalecenie wymiany soczewek, rachunku potwierdzającego ich wymianę oraz dokumentacji informującej o parametrach nowych soczewek
  • w przypadku szkód związanych z kradzieżą, rozbojem lub zaborem mienia prosimy o załączenie do formularza potwierdzenia zgłoszenia sprawy z policji wraz ze wszelką dokumentacją z tym związaną
  • jeżeli posiadają Państwo opakowanie po swoich zamontowanych w okularach soczewkach i kopię zlecenia/recepty, na podstawie której zrobiono okulary, prosimy o ich dołączenie do przesyłki – dotyczy sytuacji, w której Ubezpieczyciel podejmie decyzję o konieczności przesłania okularów do Centrum napraw
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty można dostarczyć mailem: okulary@colonnade.pl lub na adres:

SPB Polska
ul. Dzika 4
00-198 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

okulary@colonnade.pl lub +48 22 276 26 09, pon.-pt. 9.00 - 17.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 09, pon.-pt. 9.00 - 17.00.



Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia kosztów biletu

  • email potwierdzający zakup biletu lub karnetu wraz z załącznikami (polisa oraz bilet lub karnet dostarczony elektronicznie)
  • skan biletu lub karnetu, jeśli bilet dostarczony był w formie papierowej
  • dowody opłat wniesionych za bilet lub karnet

Dodatkowo, w zależności od rodzaju szkody możemy prosić o:

  • dokumentację medyczną wraz z diagnozą lekarską i potwierdzeniem przeciwwskazań do wzięcia udziału w wydarzeniu
  • protokół policji
  • akt zgonu
  • zaświadczenie od pracodawcy lub ze szkoły/uczelni
  • w przypadku szkody dotyczącej stanu zdrowia oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych i pozyskiwanie dokumentacji medycznej
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru

  • zdjęcia powstałego uszkodzenia
  • raport policji (w przypadku kradzieży lub rabunku)
  • kopia karty gwarancyjnej z numerem seryjnym ubezpieczonego urządzenia
  • kopia rachunku lub faktury za zakup urządzenia
Zgłoś szkodę


Następstwa nieszczęśliwego wypadku (NNW)

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
  • raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoś szkodę


Odpowiedzialność cywilna (osoba poszkodowana)

  • oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
  • kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
  • dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje jak zgłosić szkodę

+48 22 276 26 08

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia „W drogę z ochroną” - uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru/hulajnogi elektrycznej 

  • zdjęcia powstałego uszkodzenia
  • raport policji (w przypadku kradzieży lub rabunku)
  • kopia karty gwarancyjnej z numerem seryjnym ubezpieczonego urządzenia
  • kopia rachunku lub faktury za zakup urządzenia
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje jak zgłosić szkodę

+48 22 276 26 08

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.

Uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru, hulajnogi elektrycznej

  • zdjęcia powstałego uszkodzenia
  • raport policji (w przypadku kradzieży lub rabunku)
  • kopia karty gwarancyjnej z numerem seryjnym ubezpieczonego urządzenia
  • kalkulacje kosztów naprawy 
Zgłoś szkodę


Utrata lub zniszczenie Wyposażenia lub Bagażu

  • listę uszkodzonych lub utraconych rzeczy
  • zdjęcia powstałych szkód
  • kopie rachunków lub faktur za utracone lub zniszczone rzeczy
Zgłoś szkodę



Następstwa nieszczęśliwego wypadku (NNW)

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
  • raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoś szkodę


Odpowiedzialność cywilna (osoba poszkodowana)

  • oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
  • kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
  • dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje jak zgłosić szkodę

+48 22 276 26 08

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Assistance medyczny

(jako konsekwencja Nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego w trakcie użytkowania Urządzenia)

Ubezpieczony zobowiązany jest, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie:

  • skontaktować się z Centrum Assistance pod numerem +48 22 276 26 08
  • przy zgłoszeniu szkody podać: numer polisy, imię i nazwisko, krótki opis zaistniałego zdarzenia i rodzaj niezbędnej pomocy, numer telefonu do kontaktu, inne informacje wskazane przez konsultanta Centrum Assistance
  • udostępnić Centrum Assistance niezbędną do realizacji świadczenia dokumentację medyczną
  • współdziałać z Centrum Assistance w zakresie niezbędnym do realizacji świadczenia.


Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia odnawialnych źródeł energii (ryzyka główne)

  • skan certyfikatu ubezpieczenia
  • dokumentacja zdjęciowa zawierająca uszkodzone mienie oraz miejsca jego przymocowania do powierzchni stałej
  • kopia dokumentów potwierdzających własność lub pozwolenie na użytkowanie uszkodzonego/utraconego mienia (np. faktury za zakup, umowy leasingowe)
  • dokument potwierdzający wykonanie obowiązkowego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej lub protokołu z odbioru instalacji elektrycznej budynku, na którym znajduje się przedmiot ubezpieczenia (jeśli jest młodszy niż 5 lat)
  • ekspertyza serwisowa zawierająca informacje na temat modelu uszkodzonego sprzętu, wykazu uszkodzonych części oraz planowanych kosztów naprawy – w przypadku szkody powstałej w wyniku przepięcia w instalacji elektrycznej
  • potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia stosownym instytucjom (w zależności od rodzaju zdarzenia, np. kradzież – policja; zalanie/pożar – administracja budynku / straż pożarna)
  • inne dokumenty, które wskazują poniesione straty lub mogą pomóc określić ich wartość

W przypadku roszczenia dotyczącego dodatkowego ubezpieczenia straty w produkcji energii elektrycznej w wyniku powstałej szkody dodatkowo prosimy o przesłanie następujących dokumentów (należy je przesłać po zakończeniu likwidacji szkody z ryzyka głównego i dokonaniu naprawy/wymiany instalacji fotowoltaicznej):

  • dokumentu wskazującego datę zakończenia prac naprawczych / wymiany instalacji fotowoltaicznej
  • skanu umowy pomiędzy Panem/Panią a dostawcą energii / operatorem energetycznym ze wskazaniem ceny jednostkowej 1 kWh, obowiązującej w okresie, w którym miała miejsce strata w produkcji energii elektrycznej
  • dokumentu wskazującego wyprodukowaną ilość energii elektrycznej za okres od powstania szkody do jej usunięcia
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia odnawialnych źródeł energii (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej)

  • oświadczenia sprawcy szkody
  • dokumentacja zdjęciowa ze wskazaniem uszkodzonego mienia – w przypadku szkody majątkowej
  • lista uszkodzonego mienia wraz z opisem uszkodzeń – w przypadku szkody majątkowej
  • dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy)
  • kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
  • inne dokumenty, które wskazują poniesione straty lub mogą pomóc określić ich wartość
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia odnawialnych źródeł energii (ubezpieczenie straty w produkcji energii elektrycznej w wyniku awarii)

  • skan certyfikatu ubezpieczenia
  • kopia dokumentów potwierdzających własność uszkodzonego/utraconego mienia (np. faktury za zakup, umowy, zdjęcia)
  • dokument potwierdzający wykonanie obowiązkowego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej lub protokołu z odbioru instalacji elektrycznej budynku, na którym znajduje się przedmiot ubezpieczenia (jeśli jest młodszy niż 5 lat)
  • dokument potwierdzający wystąpienie szkody ze wskazaniem przyczyny jej powstania oraz dat powstania i jej usunięcia
  • skan umowy pomiędzy Panem/Panią a dostawcą energii/operatorem energetycznym ze wskazaniem ceny jednostkowej 1 kWh obowiązującej w okresie, w którym miała miejsce strata w produkcji energii elektrycznej
  • dokument wskazujący wyprodukowaną ilość energii elektrycznej za okres trwania awarii
  • inne dokumenty, które wskazują poniesione straty lub mogą pomóc określić ich wartość
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie szkody z tytułu ubezpieczenia mienia najemcy powierzchni magazynowych

  • szczegółowa lista rzeczy uszkodzonych/utraconych z podaniem parametrów, daty zakupu, ceny zakupu
  • kopia dokumentów potwierdzających własność uszkodzonego/utraconego wyposażenia (np. faktury za zakup, umowy, zdjęcia)
  • potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia stosownym instytucjom (w zależności od rodzaju zdarzenia np. kradzież - policja; zalanie/pożar - administracja/straż pożarna)
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia z tytułu OC najemcy powierzchni magazynowych

  • dane oraz oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
  • kopie całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
  • dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy, fotografie) – w przypadku szkody rzeczowej
  • raport z policji (jeśli został sporządzony)
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 276 26 08, pon.-pt. 9.00 - 17.00

Zgłoszenie szkody z tytułu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie użytkowania broni

  • dokumentację medyczną dotyczącą doznanych przez Ubezpieczonego obrażeń, zawierającą w szczególności datę wypadku, diagnozę oraz rodzaj zastosowanego leczenia
  • wynik badania krwi na zawartość alkoholu oraz środków odurzających wg stanu w chwili nieszczęśliwego wypadku
  • w przypadku śmierci – akt zgonu (lub jego kopię z notarialnie poświadczoną zgodnością z oryginałem)
  • raport policyjny lub wszelkie inne urzędowe raporty dotyczące nieszczęśliwego wypadku, jeżeli są dostępne
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie szkody OC w życiu prywatnym w następstwie użytkowania broni

  • dane oraz oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
  • kopie całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
  • dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy, fotografie) – w przypadku szkody rzeczowej
  • raport z policji (jeśli został sporządzony)
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 276 26 08, pon.-pt. 9.00 - 17.00

Telefoniczna pomoc prawna

+48 22 276 26 08 lub pod adresem: colonnade@asystaprawnika.pl


Prosimy o dołączenie  certyfikatu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia, w przypadku jego braku konieczne jest wypełnienie i załączenie Potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia szkolnego z pieczątką szkoły.


Potwierdzenie z pieczątką szkoły wraz z dokumentacją szkody należy przesłać mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia szkolnego

Pobierz

Przeczytaj i sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.


Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia placówek oświatowych

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (w przypadku gdy roszczenie dotyczy pobytu w szpitalu prosimy o załączenie również kopii karty informacyjnej leczenia szpitalnego)
  • w przypadku gdy roszczenie dotyczy planowego przyjęcia do szpitala związanego z zachorowaniem prosimy o załączenie karty leczenia szpitalnego oraz dokumentacji medycznej sporządzonej przed przyjęciem do szpitala (skierowanie wraz z dokumentacją wskazująca od kiedy występują objawy choroby oraz kiedy postawiono diagnozę)
  • raporty policyjne oraz wyniki badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
  • w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
  • w przypadku rozbieżności nazwisk zgłaszającego i osoby ubezpieczonej prosimy o przesłanie dokumentacji potwierdzającej, że zgłaszający wniosek jest prawnym opiekunem osoby ubezpieczonej
Zgłoś szkodę



Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia placówek oświatowych z tytułu śmierci w wyniku NNW

  • dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
  • oryginał aktu zgonu lub oryginał poświadczenia notarialnego aktu zgonu
  • raport prokuratury
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona) lub statystyczna karta zgonu
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
  • potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
  • akt poświadczenia dziedziczenia lub wynik postępowania spadkowego – w przypadku osób ubiegających się o świadczenie,  które nie były ubezpieczone pod  numerem polisy ubezpieczonego oraz nie zostały wskazane jako beneficjenci
Zgłoś szkodę


Termin zgłaszania roszczeń

Roszczenie należy zgłosić po zakończonym leczeniu, jednakże przed upływem 3 lat od daty zdarzenia.


Informacje o statusie szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Wymagane dokumenty i przydatne kontakty

Przeczytaj i sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.
W przypadku ubezpieczenia grupowego konieczne jest wypełnienie i załączenie Potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia grupowego.

Pobierz i załącz do swojego zgłoszenia

Potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia grupowego

Pobierz

Zgłoszenie roszczenia NNW z tytułu grupowego ubezpieczenia pracowników

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związana z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
  • kopia raportów policyjnych oraz wyników badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
  • w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia z umowy grupowego ubezpieczenia pracowników z tytułu śmierci w wyniku NW

  • dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
  • oryginał aktu zgonu lub oryginał poświadczenia notarialnego aktu zgonu
  • raport prokuratury
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona) lub statystyczna karta zgonu
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
  • potwierdzona notarialnie kopia dowodu osobistego beneficjenta
  • akt poświadczenia dziedziczenia lub wynik postępowania spadkowego – w przypadku osób ubiegających się o świadczenie,  które nie były ubezpieczone pod  numerem polisy ubezpieczonego oraz nie zostały wskazane jako beneficjenci
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia NNW z tytułu grupowego ubezpieczenia uczestników wyjazdu/imprezy sportowej

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (m.in. kopii karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
  • kopia raportów policyjnych oraz wyniku badania na zawartość alkoholu we krwi Osoby Ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)

w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego dodatkowo:

  • oryginały rachunków za poniesione koszty, a w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów. 
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej
  • dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
  • raport prokuratury
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
  • oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
  • potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
  • oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia członków stowarzyszenia/związku

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
  • kopia raportów policyjnych oraz wyniku badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
  • w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
Zgłoś szkodę


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty (w tym oryginały rachunków) prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Podczas podróży przydarzył się wypadek i potrzebujesz pilnej pomocy medycznej?


Skontaktuj się z naszym Centrum Assistance czynnym 24/7

Możesz to zrobić na dwa sposoby - on-line przy pomocy specjalnej aplikacji, w której można nawiązać połączenie przez Internet lub tradycyjnie, przez telefon.

Kliknij lub zeskanuj

+48 22 483 39 70

Centrum Assistance czynne 24/7

W aplikacji możesz zgłosić potrzebę umówienia wizyty medycznej bez rozmowy z Centrum Assistance lub połączyć się z Centrum Assistance dzwoniąc przez Internet.

Podczas korzystania z aplikacji upewnij się, że masz włączone wifi – w przeciwnym razie zostaniesz obciążony kosztem transmisji danych zgodnie z cennikiem kraju, z którego zadzwonisz.


Nie potrzebujesz pilnej pomocy, ale chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia turystycznego?
To równie proste!

  1. Z listy poniżej wybierz odpowiedni wariant swojego ubezpieczenia
  2. Przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź, jakie dokumenty będą potrzebne 
  3. Kliknij w kafelek pod właściwą sekcją, aby przejść do formularza zgłoszenia online


Zgłoszenie roszczenia z umowy grupowego ubezpieczenia pracowników w podróży z tytułu NNW

  • kopia/skan pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
  • raporty policyjne oraz wyniki badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
  • dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
  • raport prokuratury
  • wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
  • oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
  • odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
  • potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
  • oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia dotyczące opóźnienia/utraty bagażu, opóźnienia/odwołania lotu pracowników

  • oryginały rachunków za poniesione koszty
  • kopie biletów lotniczych/rezerwacji internetowej oryginalnego planu podróży
  • kopia zaświadczenia od przewoźnika potwierdzającego zaistniałe zdarzenie
  • inne dokumenty potwierdzające niemożność odbycia podróży
Zgłoś szkodę podróżną


Zgłoszenie roszczenia zwrotu kosztów leczenia pracowników

  • oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
  • kopia zaświadczenia lekarskiego zawierającego diagnozę medyczną
  • kopie raportów policyjnych (jeżeli zostały sporządzone)
Zgłoś szkodę podróżną


Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia mienia osobistego pracowników

  • raporty policyjne
  • dokumenty potwierdzające własność utraconego mienia (rachunki, gwarancje itp.)
  • inna dokumentacja potwierdzająca utratę/uszkodzenie mienia
Zgłoś szkodę podróżną


Zgłoszenie roszczenia z tytułu zwrotu kosztów leczenia dla klientów Medicover

  • wypełniony formularz zgłoszenia roszczenia
  • oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
  • zaświadczenie lekarskie zawierające diagnozę medyczną
  • raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone)
Zgłoś szkodę podróżną


Brakujące dokumenty

Brakujące dokumenty dotyczące zgłoszenia z tytułu NNW lub śmierci prosimy dostarczyć mailem: travelowe@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód 
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Brakujące dokumenty dotyczące pozostałych zgłoszeń prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub pocztą na wskazany adres.


Informacje na temat statusu roszczenia z umowy grupowego ubezpieczenia pracowników w podróży z tytułu NNW

travelowe@colonnade.pl lub pod nr telefonu +48 22 528 51 00, pon-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00.


Informacje na temat statusu pozostałych roszczeń

  • z tytułu opóźnienia/utraty bagażu, opóźnienia/odwołania lotu pracowników
  • z tytułu ubezpieczenia mienia osobistego pracowników
  • z tytułu zwrotu kosztów leczenia pracowników
  • z tytułu zwrotu kosztów leczenia dla klientów Medicover

szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.



Z nami masz pełne wsparcie – zarówno w sytuacjach nagłych, jak i przy formalnościach.

Bez stresu, bez komplikacji – dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz.

Zgłoszenie roszczenia dotyczącego uszkodzonego mienia osoby trzeciej

  • specyfikacja uszkodzonego mienia (nazwa producenta, model, wymiary, materiały itp.)
  • dowód własności uszkodzonego mienia
  • zdjęcia uszkodzonego mienia
  • kosztorys/faktura za naprawę ze specyfikacją
  • protokół szkody spisany z Ubezpieczonym/administracją/ochroną
  • tytuł prawny do lokalu, jeśli ma zastosowanie
  • wypełnione oświadczenie
Zgłoś szkodę


Zgłoszenie roszczenia dotyczącego uszkodzonego pojazdu osoby trzeciej

  • dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu
  • zdjęcia pojazdu:
  1. bok i przód pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną
  2. drugi bok i tył pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną
  3. zdjęcie numeru VIN,
  4. zdjęcie licznika z widocznym przebiegiem pojazdu
  5. zdjęcia uszkodzeń pojazdu: ogólne i zbliżenie
  • wypełnione oświadczenie – jeśli pojazd jest przedmiotem umowy leasingu, to prosimy o przedłożenie upoważnienia od firmy leasingowej
  • kosztorys naprawy pojazdu/faktura za naprawę ze specyfikacją
Zgłoś szkodę


OC - szkoda na osobie

  • szczegółowy opis okoliczności
  • określenie kwoty roszczenia wraz z uzasadnieniem
  • kopia pełnej dokumentacji medycznej związana z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego, zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
  • rachunki za poniesione koszty leczenia i rehabilitacji
  • zdjęcia miejsca zdarzenia
  • wypełnione oświadczenie
Zgłoś szkodę


Dokumenty

Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia środowiskowego

Zgłoś szkodę



Dokumenty

Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia majątkowego

  • zdjęcia uszkodzeń mienia
  • notatka służbowa
  • oświadczenie sprawcy
  • kosztorysy i/lub wyceny napraw
  • raport / notatka Policji ze zdarzenia lub nr sprawy i nazwa jednostki prowadzącej
  • faktury końcowe
  • wypełnione oświadczenie
Zgłoś szkodę


Dokumenty

Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia transportu morskiego

  • zlecenie na transport
  • faktura handlowa
  • list przewozowy
  • protokół uszkodzenia
  • protokół zalania kontenera (przy zalaniu)

Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia transportu drogowego

  • zlecenie na transport
  • list przewozowy
  • CMR (w przypadku transportu międzynarodowego)
  • faktura handlowa
  • protokół uszkodzenia / braków

Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia OCPD

  • licencja na wykonanie przewozu (zwykła, nadgabaryt)
  • dokumenty kierowcy
  • dokumenty pojazdu
  • oświadczenie kierowcy
  • zlecenie na transport
  • przebieg trasy (tachograf)
  • wydruk temperatur (dot. uszkodzeń termicznych)
  • zdjęcia uszkodzonego towaru
  • faktura
  • protokół utylizacji
  • kosztorys, oferta (w przypadku naprawy uszkodzonego mienia)
Zgłoś szkodę


Dokumenty

Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres

Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Informacje na temat statusu szkody

szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.

Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia

+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.


W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00–17.00 oraz pt. 9.00–16.00.

W celu zgłoszenia szkody dotyczącej produktu TAX PROTECT prosimy o skorzystanie z formularza na stronie https://vero24.pl/ lub kontakt telefoniczny pod numerem +48 112 05 92.


Aby zgłosić szkodę z ubezpieczenia AIG kliknij tutaj.

Strona w przebudowie

Pytania w trakcie aktualizacji

Odpowiedzi w trakcie przygotowania

Pytania w trakcie aktualizacji

Odpowiedzi w trakcie przygotowania