
Zgłoś szkodę
Zgłoś szkodęZgłaszanie szkód przez Internet
Jakie korzyści daje zgłaszanie szkód przez internetowy portal Colonnade?
- Dostępność – portal jest dostępny z dowolnego miejsca na świecie z połączeniem internetowym, o każdej porze.
- Wygoda – aby dokonać zgłoszenia, nie trzeba wychodzić z domu. Mając dostęp do swoich dokumentów, wystarczy zadbać o wygodne miejsce przy komputerze.
- Prostota – portal jest prosty w obsłudze, należy wpisać posiadane informacje w konkretne pola i załączyć dokumentację.
Przygotuj dokumenty wymienione w MENU PO LEWEJ STRONIE i zarejestruj swoje zgłoszenie on-line!
Kliknij w przycisk!
Jeśli nie chcesz zgłosić szkody online przejdź do strony z formularzami.
Podczas podróży przydarzył się wypadek i potrzebujesz pilnej pomocy medycznej?
Skontaktuj się z naszym Centrum Assistance czynnym 24/7
W aplikacji możesz zgłosić potrzebę umówienia wizyty medycznej bez rozmowy z Centrum Assistance lub połączyć się z Centrum Assistance dzwoniąc przez Internet.
Podczas korzystania z aplikacji upewnij się, że masz włączone wifi – w przeciwnym razie zostaniesz obciążony kosztem transmisji danych zgodnie z cennikiem kraju, z którego zadzwonisz.
Nie potrzebujesz pilnej pomocy, ale chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia turystycznego?
To równie proste!
- Rozwiń listę poniżej i wybierz odpowiedni wariant swojego ubezpieczenia
- Przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź, jakie dokumenty będą potrzebne
- Kliknij w kafelek pod właściwą sekcją, aby przejść do formularza zgłoszenia online
Zgłoszenie roszczenia rezygnacji z podróży
- szczegółowa dokumentacja potwierdzająca powód rezygnacji z wyjazdu (w zależności od powodu rezygnacji – dokumentacja medyczna zawierająca początek objawów, diagnozę i przeciwskazanie do podróży, raport z policji, zaświadczenie od pracodawcy
- umowa rezerwacji imprezy turystycznej, wycieczki, bilet lotniczy itd.
- potwierdzenie zgłoszenia rezygnacji z podróży do organizatora wyjazdu/przewoźnika/tour operatora
- dokument potwierdzający wysokość kosztów rezygnacji z podróży wystawiony przez tour operatora/przewoźnika
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.
Zgłoszenie roszczenia zwrotu kosztów leczenia
- oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
- zaświadczenie lekarskie zawierające diagnozę medyczną
- raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.
Zgłoszenie roszczenia dotyczące opóźnienia lotu/bagażu, utraty bagażu
- rachunki za poniesione koszty/utracone przedmioty
- protokół zgłoszenia do przewoźnika wraz z decyzją w sprawie przyznania / odmowy przyznania odszkodowania
- raporty z policji (jeżeli zostały sporządzone)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu następstw nieszczęśliwego wypadku podczas wyjazdu zagranicznego
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, w tym zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
- raport policji (jeśli dotyczy)
- kopia polisy/certyfikatu ubezpieczenia
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury (jeśli został sporządzony)
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: travelowe@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
travelowe@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00.
Z nami masz pełne wsparcie – zarówno w sytuacjach nagłych, jak i przy formalnościach.
Bez stresu, bez komplikacji – dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz.
Wymagane dokumenty i przydatne kontakty
Zgłoszenie roszczenia z tytułu następstw nieszczęśliwego wypadku (NNW)
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
- zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
- raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoszenie roszczenia z tytułu śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku (NNW)
- dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
- akt zgonu
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- protokół z prokuratury zawierający opis okoliczności zdarzenia oraz wynik badania zawartości alkoholu we krwi
- akt poświadczenia dziedziczenia lub orzeczenie sądu potwierdzające dziedziczenie po zmarłym
- potwierdzona notarialnie kopia dowodu osobistego Beneficjenta/Beneficjentów
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli Beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia złamania kości/oparzenia/odmrożenia
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, zawierająca diagnozę oraz wskazująca stopień oparzenia/odmrożenia i jego powierzchnię
- raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoszenie roszczenia z tytułu pobytu w szpitalu i rekonwalescencji
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem/zachorowaniem zawierająca kartę informacyjną leczenia szpitalnego
- kopia dokumentacji potwierdzającej okres rekonwalescencji (jeżeli ma zastosowanie)
- raport policji (jeśli dotyczy)
Zgłoszenie roszczenia z tytułu niezdolności do pracy w wyniku wypadku lub choroby
- kopia dokumentacji medycznej dotyczącej procesu leczenia w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub chorobą skutkującymi niezdolnością do pracy
- kopia dokumentów potwierdzających niezdolność do pracy, zawierających datę i przyczynę rozpoczęcia niezdolności do pracy, określających czas jej trwania
- raport policji (jeśli dotyczy)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu utraty pracy
- kopia umowy o pracę, która została rozwiązana, w tym wszelkie podpisane zmiany do umowy o pracę wraz ze świadectwem pracy
- kopia wypowiedzenia umowy o pracę lub innego dokumentu potwierdzającego zakończenie stosunku pracy
- aktualne zaświadczenie z odpowiedniego urzędu pracy, stwierdzające, że jesteś zarejestrowany jako osoba bezrobotna
- dokument potwierdzający, że byłeś zatrudniony przez co najmniej 12 miesięcy przed ustaniem zatrudnienia.
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu utraty rzeczy osobistych
w przypadku utraty kluczy do mieszkania/domu bądź samochodu:
- rachunek przedstawiający koszt usług ślusarza oraz wymienionych zamków i kluczy
- kopia protokołu policyjnego
- kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu (w przypadku utraty kluczyków do pojazdu)
- dokument z serwisu potwierdzający mechaniczne lub elektroniczne uszkodzenie kluczy
w przypadku utraty portfela lub torebki:
- kopia protokołu policyjnego potwierdzającego utratę portfela lub torebki w wyniku rozboju (rabunku) bądź włamania wraz z inną zawartością
- dokument zakupu nowego portfela bądź torebki oraz dokumenty potwierdzające poniesione koszty wymiany dokumentów osobistych, kart płatniczych, kluczy i zamków do miejsca zamieszkania (paragon fiskalny, faktura VAT, dowody wpłaty)
w przypadku zgłoszenia roszczenia z tytułu uszkodzenia, zniszczenia bądź utraty dokumentów osobistych:
- kopia protokołu policyjnego, potwierdzającego że dokument osobisty został utracony w wyniku włamania lub rabunku
- dokumenty potwierdzające poniesione koszty wymiany dokumentów osobistych (paragon fiskalny, faktura VAT, dowody wpłaty)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu utraty mienia w okresie hospitalizacji
- dokument ze szpitala potwierdzający długość pobytu w szpitalu
- dowód, że miejsce, w którym znajduje się ubezpieczone mienie, to miejsce zamieszkania ubezpieczonego
- dokumentację fotograficzną przedstawiającą uszkodzone mienie ruchome
- faktury i rachunki za naprawę lub wymianę uszkodzonego mienia
- urzędowy dokument (np. decyzję lub protokół policyjny), jeśli został sporządzony, informujący o okolicznościach zdarzenia
- dowód własności uszkodzonego lub utraconego mienia (faktury, karty gwarancyjne, instrukcje, umowy kupna)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Ubezpieczenie następstw zachorowania na raka
- kopia wyniku badania diagnostycznego
- kopia wyniku badania histopatologicznego
- kopia historii choroby związanej z zachorowaniem na raka
- karta informacyjna leczenia szpitalnego (dotyczy operacji)
Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji załączonej dokumentacji m.in. poprzez żądanie dostarczenia oryginałów dokumentacji medycznej.
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie szkody z tytułu ubezpieczenia wyposażenia domu lub mieszkania
- kopia dokumentu potwierdzającego prawo do użytkowania ubezpieczonej nieruchomości
- szczegółowa lista rzeczy uszkodzonych/utraconych z podaniem parametrów, daty zakupu, ceny zakupu
- kopia dokumentów potwierdzających własność uszkodzonego/utraconego wyposażenia (np. faktury za zakup, umowy, zdjęcia)
- potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia stosownym instytucjom (w zależności od rodzaju zdarzenia np. kradzież - policja; zalanie/pożar - administracja/straż pożarna)
- ekspertyzy dotyczące uszkodzenia sprzętu elektronicznego (dotyczy roszczenia z tytułu przepięcia po wyładowaniach atmosferycznych)
- wszelka inna dokumentacja niezbędna do udokumentowania uszkodzenia/straty oraz jej wartości
Zgłoszenie szkody OC z tytułu ubezpieczenia wyposażenia domu lub mieszkania
- oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
- kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np.rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia kosztów naprawy urządzeń elektrycznych MultiGwarancja
- kopia dowodu zakupu sprzętu
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody:
cas@colonnade.pl lub +48 22 528 51 39, pon.-pt. 9.00 - 17.00.
Podczas podróży przydarzył się wypadek i potrzebujesz pilnej pomocy medycznej?
zadzwoń na numer Assistance + 48 22 203 75 04
Wymagane dokumenty i przydatne kontakty
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia dla cudzoziemców NNW
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem, w tym zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji
- raport policji (jeśli dotyczy)
- kopia polisy/certyfikatu ubezpieczenia
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury (jeśli został sporządzony)
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia dla cudzoziemców zwrot kosztów leczenia
- oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
- zaświadczenie lekarskie zawierające diagnozę medyczną
- raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone).
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
For English - click here.
Wymagane dokumenty i przydatne kontakty
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia okularów Glasses Protect
- w przypadku dokonania wymiany szkieł korekcyjnych po zakupie ubezpieczonych okularów prosimy o załączenie do formularza: dokumentów medycznych potwierdzających zalecenie wymiany soczewek, rachunku potwierdzającego ich wymianę oraz dokumentacji informującej o parametrach nowych soczewek
- w przypadku szkód związanych z kradzieżą, rozbojem lub zaborem mienia prosimy o załączenie do formularza potwierdzenia zgłoszenia sprawy z policji wraz ze wszelką dokumentacją z tym związaną
- jeżeli posiadają Państwo opakowanie po swoich zamontowanych w okularach soczewkach i kopię zlecenia/recepty, na podstawie której zrobiono okulary, prosimy o ich dołączenie do przesyłki – dotyczy sytuacji, w której Ubezpieczyciel podejmie decyzję o konieczności przesłania okularów do Centrum napraw
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty można dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat jak zgłosić szkodę
+48 22 276 26 08
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00 , pon.-pt. 9.00 - 17.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 02 , pon.-pt. 9.00 - 17.00.
_____________________________
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia okularów
- w przypadku dokonania wymiany szkieł korekcyjnych po zakupie ubezpieczonych okularów prosimy o załączenie do formularza: dokumentów medycznych potwierdzających zalecenie wymiany soczewek, rachunku potwierdzającego ich wymianę oraz dokumentacji informującej o parametrach nowych soczewek
- w przypadku szkód związanych z kradzieżą, rozbojem lub zaborem mienia prosimy o załączenie do formularza potwierdzenia zgłoszenia sprawy z policji wraz ze wszelką dokumentacją z tym związaną
- jeżeli posiadają Państwo opakowanie po swoich zamontowanych w okularach soczewkach i kopię zlecenia/recepty, na podstawie której zrobiono okulary, prosimy o ich dołączenie do przesyłki – dotyczy sytuacji, w której Ubezpieczyciel podejmie decyzję o konieczności przesłania okularów do Centrum napraw
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty można dostarczyć mailem: okulary@colonnade.pl lub na adres:
SPB Polska
ul. Dzika 4
00-198 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
okulary@colonnade.pl lub +48 22 276 26 09, pon.-pt. 9.00 - 17.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 09, pon.-pt. 9.00 - 17.00.
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia kosztów biletu
- email potwierdzający zakup biletu lub karnetu wraz z załącznikami (polisa oraz bilet lub karnet dostarczony elektronicznie)
- skan biletu lub karnetu, jeśli bilet dostarczony był w formie papierowej
- dowody opłat wniesionych za bilet lub karnet
Dodatkowo, w zależności od rodzaju szkody możemy prosić o:
- dokumentację medyczną wraz z diagnozą lekarską i potwierdzeniem przeciwwskazań do wzięcia udziału w wydarzeniu
- protokół policji
- akt zgonu
- zaświadczenie od pracodawcy lub ze szkoły/uczelni
- w przypadku szkody dotyczącej stanu zdrowia oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych i pozyskiwanie dokumentacji medycznej
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru
- zdjęcia powstałego uszkodzenia
- raport policji (w przypadku kradzieży lub rabunku)
- kopia karty gwarancyjnej z numerem seryjnym ubezpieczonego urządzenia
- kopia rachunku lub faktury za zakup urządzenia
Następstwa nieszczęśliwego wypadku (NNW)
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
- raport policji (jeśli dotyczy)
Odpowiedzialność cywilna (osoba poszkodowana)
- oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
- kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje jak zgłosić szkodę
+48 22 276 26 08
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia „W drogę z ochroną” - uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru/hulajnogi elektrycznej
- zdjęcia powstałego uszkodzenia
- raport policji (w przypadku kradzieży lub rabunku)
- kopia karty gwarancyjnej z numerem seryjnym ubezpieczonego urządzenia
- kopia rachunku lub faktury za zakup urządzenia
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje jak zgłosić szkodę
+48 22 276 26 08
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Uszkodzenie, zniszczenie lub utrata roweru, hulajnogi elektrycznej
- zdjęcia powstałego uszkodzenia
- raport policji (w przypadku kradzieży lub rabunku)
- kopia karty gwarancyjnej z numerem seryjnym ubezpieczonego urządzenia
- kalkulacje kosztów naprawy
Utrata lub zniszczenie Wyposażenia lub Bagażu
- listę uszkodzonych lub utraconych rzeczy
- zdjęcia powstałych szkód
- kopie rachunków lub faktur za utracone lub zniszczone rzeczy
Następstwa nieszczęśliwego wypadku (NNW)
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem
- raport policji (jeśli dotyczy)
Odpowiedzialność cywilna (osoba poszkodowana)
- oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
- kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy) – w przypadku szkody rzeczowej
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje jak zgłosić szkodę
+48 22 276 26 08
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Assistance medyczny
(jako konsekwencja Nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczonego w trakcie użytkowania Urządzenia)
Ubezpieczony zobowiązany jest, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie:
- skontaktować się z Centrum Assistance pod numerem +48 22 276 26 08
- przy zgłoszeniu szkody podać: numer polisy, imię i nazwisko, krótki opis zaistniałego zdarzenia i rodzaj niezbędnej pomocy, numer telefonu do kontaktu, inne informacje wskazane przez konsultanta Centrum Assistance
- udostępnić Centrum Assistance niezbędną do realizacji świadczenia dokumentację medyczną
- współdziałać z Centrum Assistance w zakresie niezbędnym do realizacji świadczenia.
Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia odnawialnych źródeł energii (ryzyka główne)
- skan certyfikatu ubezpieczenia
- dokumentacja zdjęciowa zawierająca uszkodzone mienie oraz miejsca jego przymocowania do powierzchni stałej
- kopia dokumentów potwierdzających własność lub pozwolenie na użytkowanie uszkodzonego/utraconego mienia (np. faktury za zakup, umowy leasingowe)
- dokument potwierdzający wykonanie obowiązkowego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej lub protokołu z odbioru instalacji elektrycznej budynku, na którym znajduje się przedmiot ubezpieczenia (jeśli jest młodszy niż 5 lat)
- ekspertyza serwisowa zawierająca informacje na temat modelu uszkodzonego sprzętu, wykazu uszkodzonych części oraz planowanych kosztów naprawy – w przypadku szkody powstałej w wyniku przepięcia w instalacji elektrycznej
- potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia stosownym instytucjom (w zależności od rodzaju zdarzenia, np. kradzież – policja; zalanie/pożar – administracja budynku / straż pożarna)
- inne dokumenty, które wskazują poniesione straty lub mogą pomóc określić ich wartość
W przypadku roszczenia dotyczącego dodatkowego ubezpieczenia straty w produkcji energii elektrycznej w wyniku powstałej szkody dodatkowo prosimy o przesłanie następujących dokumentów (należy je przesłać po zakończeniu likwidacji szkody z ryzyka głównego i dokonaniu naprawy/wymiany instalacji fotowoltaicznej):
- dokumentu wskazującego datę zakończenia prac naprawczych / wymiany instalacji fotowoltaicznej
- skanu umowy pomiędzy Panem/Panią a dostawcą energii / operatorem energetycznym ze wskazaniem ceny jednostkowej 1 kWh, obowiązującej w okresie, w którym miała miejsce strata w produkcji energii elektrycznej
- dokumentu wskazującego wyprodukowaną ilość energii elektrycznej za okres od powstania szkody do jej usunięcia
Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia odnawialnych źródeł energii (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej)
- oświadczenia sprawcy szkody
- dokumentacja zdjęciowa ze wskazaniem uszkodzonego mienia – w przypadku szkody majątkowej
- lista uszkodzonego mienia wraz z opisem uszkodzeń – w przypadku szkody majątkowej
- dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy)
- kopia całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- inne dokumenty, które wskazują poniesione straty lub mogą pomóc określić ich wartość
Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia odnawialnych źródeł energii (ubezpieczenie straty w produkcji energii elektrycznej w wyniku awarii)
- skan certyfikatu ubezpieczenia
- kopia dokumentów potwierdzających własność uszkodzonego/utraconego mienia (np. faktury za zakup, umowy, zdjęcia)
- dokument potwierdzający wykonanie obowiązkowego okresowego przeglądu instalacji elektrycznej lub protokołu z odbioru instalacji elektrycznej budynku, na którym znajduje się przedmiot ubezpieczenia (jeśli jest młodszy niż 5 lat)
- dokument potwierdzający wystąpienie szkody ze wskazaniem przyczyny jej powstania oraz dat powstania i jej usunięcia
- skan umowy pomiędzy Panem/Panią a dostawcą energii/operatorem energetycznym ze wskazaniem ceny jednostkowej 1 kWh obowiązującej w okresie, w którym miała miejsce strata w produkcji energii elektrycznej
- dokument wskazujący wyprodukowaną ilość energii elektrycznej za okres trwania awarii
- inne dokumenty, które wskazują poniesione straty lub mogą pomóc określić ich wartość
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie szkody z tytułu ubezpieczenia mienia najemcy powierzchni magazynowych
- szczegółowa lista rzeczy uszkodzonych/utraconych z podaniem parametrów, daty zakupu, ceny zakupu
- kopia dokumentów potwierdzających własność uszkodzonego/utraconego wyposażenia (np. faktury za zakup, umowy, zdjęcia)
- potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia stosownym instytucjom (w zależności od rodzaju zdarzenia np. kradzież - policja; zalanie/pożar - administracja/straż pożarna)
Zgłoszenie roszczenia z tytułu OC najemcy powierzchni magazynowych
- dane oraz oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
- kopie całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy, fotografie) – w przypadku szkody rzeczowej
- raport z policji (jeśli został sporządzony)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 276 26 08, pon.-pt. 9.00 - 17.00
Zgłoszenie szkody z tytułu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie użytkowania broni
- dokumentację medyczną dotyczącą doznanych przez Ubezpieczonego obrażeń, zawierającą w szczególności datę wypadku, diagnozę oraz rodzaj zastosowanego leczenia
- wynik badania krwi na zawartość alkoholu oraz środków odurzających wg stanu w chwili nieszczęśliwego wypadku
- w przypadku śmierci – akt zgonu (lub jego kopię z notarialnie poświadczoną zgodnością z oryginałem)
- raport policyjny lub wszelkie inne urzędowe raporty dotyczące nieszczęśliwego wypadku, jeżeli są dostępne
Zgłoszenie szkody OC w życiu prywatnym w następstwie użytkowania broni
- dane oraz oświadczenie sprawcy potwierdzającego zdarzenie
- kopie całej dokumentacji medycznej – w przypadku szkody osobowej
- dokumenty uzasadniające wysokość wysuwanych roszczeń (np. rachunki, kosztorysy, fotografie) – w przypadku szkody rzeczowej
- raport z policji (jeśli został sporządzony)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 276 26 08, pon.-pt. 9.00 - 17.00
Telefoniczna pomoc prawna
+48 22 276 26 08 lub pod adresem: colonnade@asystaprawnika.pl
Prosimy o dołączenie certyfikatu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia, w przypadku jego braku konieczne jest wypełnienie i załączenie Potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia szkolnego z pieczątką szkoły.
Potwierdzenie z pieczątką szkoły wraz z dokumentacją szkody należy przesłać mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia szkolnego
PobierzPrzeczytaj i sprawdź jakie dokumenty są wymagane podczas zgłoszenia szkody.
Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia placówek oświatowych
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (w przypadku gdy roszczenie dotyczy pobytu w szpitalu prosimy o załączenie również kopii karty informacyjnej leczenia szpitalnego)
- w przypadku gdy roszczenie dotyczy planowego przyjęcia do szpitala związanego z zachorowaniem prosimy o załączenie karty leczenia szpitalnego oraz dokumentacji medycznej sporządzonej przed przyjęciem do szpitala (skierowanie wraz z dokumentacją wskazująca od kiedy występują objawy choroby oraz kiedy postawiono diagnozę)
- raporty policyjne oraz wyniki badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
- w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
- w przypadku rozbieżności nazwisk zgłaszającego i osoby ubezpieczonej prosimy o przesłanie dokumentacji potwierdzającej, że zgłaszający wniosek jest prawnym opiekunem osoby ubezpieczonej
Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia placówek oświatowych z tytułu śmierci w wyniku NNW
- dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
- oryginał aktu zgonu lub oryginał poświadczenia notarialnego aktu zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona) lub statystyczna karta zgonu
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- akt poświadczenia dziedziczenia lub wynik postępowania spadkowego – w przypadku osób ubiegających się o świadczenie, które nie były ubezpieczone pod numerem polisy ubezpieczonego oraz nie zostały wskazane jako beneficjenci
Termin zgłaszania roszczeń
Roszczenie należy zgłosić po zakończonym leczeniu, jednakże przed upływem 3 lat od daty zdarzenia.
Informacje o statusie szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Wymagane dokumenty i przydatne kontakty
W przypadku ubezpieczenia grupowego konieczne jest wypełnienie i załączenie Potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia grupowego.
Pobierz i załącz do swojego zgłoszenia
Potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia grupowego
PobierzZgłoszenie roszczenia NNW z tytułu grupowego ubezpieczenia pracowników
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związana z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
- kopia raportów policyjnych oraz wyników badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
- w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
Zgłoszenie roszczenia z umowy grupowego ubezpieczenia pracowników z tytułu śmierci w wyniku NW
- dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
- oryginał aktu zgonu lub oryginał poświadczenia notarialnego aktu zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona) lub statystyczna karta zgonu
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzona notarialnie kopia dowodu osobistego beneficjenta
- akt poświadczenia dziedziczenia lub wynik postępowania spadkowego – w przypadku osób ubiegających się o świadczenie, które nie były ubezpieczone pod numerem polisy ubezpieczonego oraz nie zostały wskazane jako beneficjenci
Zgłoszenie roszczenia NNW z tytułu grupowego ubezpieczenia uczestników wyjazdu/imprezy sportowej
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (m.in. kopii karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
- kopia raportów policyjnych oraz wyniku badania na zawartość alkoholu we krwi Osoby Ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego dodatkowo:
- oryginały rachunków za poniesione koszty, a w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów.
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej
- dokumentacja medyczna stwierdzająca bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoszenie roszczenia z umowy ubezpieczenia członków stowarzyszenia/związku
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
- kopia raportów policyjnych oraz wyniku badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
- w przypadku ubezpieczenia obejmującego zwrot kosztów leczenia powypadkowego prosimy o załączenie oryginałów rachunków za poniesione koszty; w przypadku dostarczenia kopii rachunków prosimy dodatkowo o załączenie oświadczenia osoby ubezpieczonej, że nie występowała i nie będzie występowała do innych zakładów ubezpieczeń o zwrot ww. kosztów
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty (w tym oryginały rachunków) prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Podczas podróży przydarzył się wypadek i potrzebujesz pilnej pomocy medycznej?
Skontaktuj się z naszym Centrum Assistance czynnym 24/7
W aplikacji możesz zgłosić potrzebę umówienia wizyty medycznej bez rozmowy z Centrum Assistance lub połączyć się z Centrum Assistance dzwoniąc przez Internet.
Podczas korzystania z aplikacji upewnij się, że masz włączone wifi – w przeciwnym razie zostaniesz obciążony kosztem transmisji danych zgodnie z cennikiem kraju, z którego zadzwonisz.
Nie potrzebujesz pilnej pomocy, ale chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia turystycznego?
To równie proste!
- Z listy poniżej wybierz odpowiedni wariant swojego ubezpieczenia
- Przeczytaj przydatne informacje oraz sprawdź, jakie dokumenty będą potrzebne
- Kliknij w kafelek pod właściwą sekcją, aby przejść do formularza zgłoszenia online
Zgłoszenie roszczenia z umowy grupowego ubezpieczenia pracowników w podróży z tytułu NNW
- kopia/skan pełnej dokumentacji medycznej związanej z wypadkiem (kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego oraz zaświadczenia o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
- raporty policyjne oraz wyniki badania na zawartość alkoholu we krwi osoby ubezpieczonej (jeżeli zostały sporządzone)
Jeśli roszczenie dotyczy śmierci osoby ubezpieczonej należy dołączyć:
- dokumentację medyczną stwierdzającą bezpośrednią przyczynę zgonu
- raport prokuratury
- wynik sekcji zwłok (jeśli została przeprowadzona)
- oświadczenie o ustanowieniu beneficjenta
- odpis aktu małżeństwa lub odpis aktu urodzenia (jeśli beneficjentem jest potomstwo lub małżonek osoby ubezpieczonej)
- potwierdzoną notarialnie kopię dowodu osobistego beneficjenta
- oryginał aktu zgonu lub kopię potwierdzoną notarialnie
Zgłoszenie roszczenia dotyczące opóźnienia/utraty bagażu, opóźnienia/odwołania lotu pracowników
- oryginały rachunków za poniesione koszty
- kopie biletów lotniczych/rezerwacji internetowej oryginalnego planu podróży
- kopia zaświadczenia od przewoźnika potwierdzającego zaistniałe zdarzenie
- inne dokumenty potwierdzające niemożność odbycia podróży
Zgłoszenie roszczenia zwrotu kosztów leczenia pracowników
- oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
- kopia zaświadczenia lekarskiego zawierającego diagnozę medyczną
- kopie raportów policyjnych (jeżeli zostały sporządzone)
Zgłoszenie roszczenia z tytułu ubezpieczenia mienia osobistego pracowników
- raporty policyjne
- dokumenty potwierdzające własność utraconego mienia (rachunki, gwarancje itp.)
- inna dokumentacja potwierdzająca utratę/uszkodzenie mienia
Zgłoszenie roszczenia z tytułu zwrotu kosztów leczenia dla klientów Medicover
- wypełniony formularz zgłoszenia roszczenia
- oryginały rachunków za poniesione koszty leczenia
- zaświadczenie lekarskie zawierające diagnozę medyczną
- raporty policyjne (jeżeli zostały sporządzone)
Brakujące dokumenty
Brakujące dokumenty dotyczące zgłoszenia z tytułu NNW lub śmierci prosimy dostarczyć mailem: travelowe@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Brakujące dokumenty dotyczące pozostałych zgłoszeń prosimy dostarczyć mailem: szkodypodrozne@colonnade.pl lub pocztą na wskazany adres.
Informacje na temat statusu roszczenia z umowy grupowego ubezpieczenia pracowników w podróży z tytułu NNW
travelowe@colonnade.pl lub pod nr telefonu +48 22 528 51 00, pon-czw. 9.00-17.00 oraz pt. 9.00-16.00.
Informacje na temat statusu pozostałych roszczeń
- z tytułu opóźnienia/utraty bagażu, opóźnienia/odwołania lotu pracowników
- z tytułu ubezpieczenia mienia osobistego pracowników
- z tytułu zwrotu kosztów leczenia pracowników
- z tytułu zwrotu kosztów leczenia dla klientów Medicover
szkodypodrozne@colonnade.pl lub w Centrum Assistance pod nr telefonu +48 22 483 39 70.
Z nami masz pełne wsparcie – zarówno w sytuacjach nagłych, jak i przy formalnościach.
Bez stresu, bez komplikacji – dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz.
Zgłoszenie roszczenia dotyczącego uszkodzonego mienia osoby trzeciej
- specyfikacja uszkodzonego mienia (nazwa producenta, model, wymiary, materiały itp.)
- dowód własności uszkodzonego mienia
- zdjęcia uszkodzonego mienia
- kosztorys/faktura za naprawę ze specyfikacją
- protokół szkody spisany z Ubezpieczonym/administracją/ochroną
- tytuł prawny do lokalu, jeśli ma zastosowanie
- wypełnione oświadczenie
Zgłoszenie roszczenia dotyczącego uszkodzonego pojazdu osoby trzeciej
- dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu
- zdjęcia pojazdu:
- bok i przód pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną
- drugi bok i tył pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną
- zdjęcie numeru VIN,
- zdjęcie licznika z widocznym przebiegiem pojazdu
- zdjęcia uszkodzeń pojazdu: ogólne i zbliżenie
- wypełnione oświadczenie – jeśli pojazd jest przedmiotem umowy leasingu, to prosimy o przedłożenie upoważnienia od firmy leasingowej
- kosztorys naprawy pojazdu/faktura za naprawę ze specyfikacją
OC - szkoda na osobie
- szczegółowy opis okoliczności
- określenie kwoty roszczenia wraz z uzasadnieniem
- kopia pełnej dokumentacji medycznej związana z wypadkiem (m.in. kopia karty informacyjnej leczenia szpitalnego, zaświadczenie o zakończeniu procesu leczenia i rehabilitacji)
- rachunki za poniesione koszty leczenia i rehabilitacji
- zdjęcia miejsca zdarzenia
- wypełnione oświadczenie
Dokumenty
Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia środowiskowego
Zgłoś szkodęDokumenty
Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia majątkowego
- zdjęcia uszkodzeń mienia
- notatka służbowa
- oświadczenie sprawcy
- kosztorysy i/lub wyceny napraw
- raport / notatka Policji ze zdarzenia lub nr sprawy i nazwa jednostki prowadzącej
- faktury końcowe
- wypełnione oświadczenie
Dokumenty
Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia transportu morskiego
- zlecenie na transport
- faktura handlowa
- list przewozowy
- protokół uszkodzenia
- protokół zalania kontenera (przy zalaniu)
Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia transportu drogowego
- zlecenie na transport
- list przewozowy
- CMR (w przypadku transportu międzynarodowego)
- faktura handlowa
- protokół uszkodzenia / braków
Zgłoszenie szkody z umowy ubezpieczenia OCPD
- licencja na wykonanie przewozu (zwykła, nadgabaryt)
- dokumenty kierowcy
- dokumenty pojazdu
- oświadczenie kierowcy
- zlecenie na transport
- przebieg trasy (tachograf)
- wydruk temperatur (dot. uszkodzeń termicznych)
- zdjęcia uszkodzonego towaru
- faktura
- protokół utylizacji
- kosztorys, oferta (w przypadku naprawy uszkodzonego mienia)
Dokumenty
Dokumenty prosimy dostarczyć mailem: szkody@colonnade.pl lub na adres
Colonnade
Dział Likwidacji Szkód
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
Informacje na temat statusu szkody
szkody@colonnade.pl lub +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00 - 17.00 oraz pt. 9.00 - 16.00.
Informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia
+48 22 276 26 01, pon.-pt. 8.00 - 18.00.
W celu zgłoszenia szkody prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 528 51 00, pon.-czw. 9.00–17.00 oraz pt. 9.00–16.00.
W celu zgłoszenia szkody dotyczącej produktu TAX PROTECT prosimy o skorzystanie z formularza na stronie https://vero24.pl/ lub kontakt telefoniczny pod numerem +48 112 05 92.
Aby zgłosić szkodę z ubezpieczenia AIG kliknij tutaj.